"Eks me praegu võtame rahulikult ja seame atra. Kahjud ja ümberkorraldused on lennuloa kaotamise tõttu olnud palju suuremad kui me kunagi arvasime," ütles Aviesi juhatuse liige Allan Soll BNS-ile, lisades, et firma on nelja kuu jooksul koondanud 30 töötajat. "Praegu on meie tiim veidi alla 10 inimese."
Samas tõi Soll välja, et nelja kuu jooksul on nad kohtunud lennuki liisingfirmade ja endiste koostööpartneritega. "On olnud aega asju ümber kaaluda. Kui käib pidev töö, siis ei ole aega järele mõelda. Uuele rajale minnes proovime vanu vigu mitte kaasa võtta."
Küsimusele, kas ja kuidas kavatseb ettevõte uuesti jalad alla saada, vastas Soll, et Avies on uute väljakutsete ees. "Ma ei soovi väga detailseks praegu minna, aga meil on mõningaid plaane," rääkis ta ning tõi näidetena välja keskendumise äri- ja tšarterlendude pakkumisele ning ekspertteadmiste müügile välismaale.
Lisaks avaldas Soll lootust, et peagi lõpeb edukalt ka Aviesi pankrotiprotsess.
Lennuamet peatas aprillis Tallinnast Kuressaarde, Kärdlasse ja Stockholmi lendava Aviesi lennuettevõtja sertifikaadi, mille tõttu ei tohi ettevõte pakkuda enne puuduste kõrvaldamist lennuteenust.
Lennuameti peadirektor Kristjan Telve ütles toona, et Aviesi järelevalve on toimunud juba pikemat aega ja selle tulemusel avastatud 90 puudusest oli Aviesel siiamaani likvideerimata 47.
Harju maakohus kuulutas möödunud aasta 26. juunil välja Aviesi pankroti ja nimetas ettevõtte pankrotihalduriks Veli Kraavi. Aviesi pankrotti nõudsid Rootsi ettevõtted Swedewings AB ja Bromma Air Maintenance AB. Võlausaldajate esimesel kohtumisel otsustati, et ettevõtet siiski ei likvideerita ja ettevõte jätkab oma tööd.
Möödunud aasta juuli keskpaiga seisuga oli Aviesel võlgu 8,3 miljonit eurot.