Coop Pank hakkab Hiiumaa kauplustes kliente nõustama
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink ütles pressiteate vahendusel, et Coop Panga eesmärk on muuta pangaasjade ajamine võimalikult mugavaks ja kättesaadavaks ka väiksemates piirkondades ning seetõttu on pank toonud oma teenused järk-järgult Coopi poodidesse.
"Soovime olla oma klientidele lähedal ja seetõttu teeme tööd selle nimel, et muuta kauplused keskuseks, kus klient saab lisaks igapäeva ostudele teha vajadusel ka lihtsamaid pangatoiminguid. Täna oleme selleks avanud erinevates üle Eesti asuvates Coopi poodides 24 pangapunkti," märkis Rink.
Mullu novembris avas pank Kärdla Tormi Konsumis Coop Panga pangapunkti. "Hiidlaste suur huvi Coop Panga teenuste vastu ja väga hea koostöö Hiiumaa Tarbijate Ühistuga viis selle sammuni, et meie Haapsalu kontori teller hakkab nüüd teatud sagedusega Hiiumaal asuvates Coopi kauplustes kliente teenindamas käima," rääkis Rink.
Lisaks nõu küsimisele saab telleri abil Coopi kauplustes teha lihtsamaid pangatoiminguid. Telleril on kaasas avalduste vormid ja ta abistab vajadusel nende täitmisel.
Esimene Coop Panga tellerituur toimub Hiiumaal 5.-6. aprillil, kliente võetakse vastu kõigis seitsmes saarel asuvas Coopi kaupluses. Telleri kauplustes viibimise ajagraafik on väljas kaupluste teadetetahvlil. Esialgse plaani kohaselt käib teller Haapsalust Hiiumaale kliente nõustamas ja abistamas kaks korda kuus ning vastavalt klientide nõudlusele korrigeeritakse aeg-ajalt tellerituuri plaani.
Coop Pank on Eesti kapitalil põhinev pank, mis kasutab jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused inimeste kodu lähedale. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti. Täna on Coop Pangal 15 kontorit ja 24 pangapunkti, mis asuvad erinevates Coopi kauplustes üle Eesti.