Coop Pank hakkab pangateenuseid osutama 350 kaupluses
"Uus kaubamärk on kooskõlas meie äristrateegiaga: kui siiani on tegutsenud Eestis nii pangad kui kauplused eraldiseisvalt, siis loodav Coop Pank teeb lihtsad pangandusteenused kättesaadavaks ka Coopi kauplustes," ütles Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink pressiteate vahendusel.
Narvas, Pärnus, Viljandis, Kuressaares ja Lasnamäel kolivad Coop Panga esindused samasse hoonesse lähima Coopi kauplusega.
"Erinevalt teistest universaalpankadest, mis on seadnud fookuse suurematele linnadele ja tõmbavad mujal oma tegevust kokku, püüame olla lähedal kõigile Eesti inimestele - Häädemeestest Alutaguseni, Tallinnast Võruni. Coop Panga strateegia on üles ehitatud panganduse ja kaubanduse integreeritusele ja sellest tekkivale sünergiale, mis on kasulik nii klientidele, kauplustele kui pangale ja lubab meil oma teenuseid pakkuda ka nendes Eesti nurkades, kust teised pangad on oma esindused ja isegi pangaautomaadid ära viinud," lausus Rink.
Coop Pank investeerib uue kaubamärgi kasutusele võtmisesse, pangakontorite renoveerimisse ja uute esinduste avamisse kokku ligikaudu 1,5 miljonit eurot. "Uues brändis kasutatavad värvid ja kujunduselemendid väljendavad meie olulisemaid põhiväärtusi ehk eestimaisust, ühistulisust ja regionaalset kohalolekut. Seejuures soovime olla selgelt ja äratuntavalt Coopi kauplustega sama grupi liige," ütles Coop Panga turundusjuht Tiina Tali.
"Koos ärinime ja kaubamärgi vahetusega uuenevad ka meie koduleht, internetipank ja mobiilipank ning saavad ühtse, uuele kaubamärgile vastava ilme kõik Krediidipanga kontorid," ütles Tali.
Uusi teenuseid ja täpsemaid ärilisi eesmärke tutvustab Coop Pank uue kaubamärgi kasutuselevõtu järel lähikuudel.
Ühistuline jaekaubandusgrupp Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub enam kui 350 kauplust üle Eesti, ostis tänavu jaanuaris varem Moskva Pangale kuulunud enamusosaluse AS Eesti Krediidipangas. Coopi eesmärk on luua Krediidipanga põhjal Coop Pank, mis kasutab ära jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on umbes 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.