"Kui e-kaubandusest räägitakse enamasti ostjate pilgu läbi, siis majandusministrina näen e-kanalitel veelgi olulisemat rolli meie ettevõtjatele. Kui Eesti turg on 1,3 miljonit inimest, siis ainuüksi Euroopa Liidus elab 500 miljonit inimest, kes kõik on meie ettevõtjate potentsiaalsed kliendid. See on suurepärane võimalus nii meie suurtele tootjatele kui ka väikestele nišitegijatele," ütles Palo täna e-kaubandusalasel konverentsil.
"Oleme Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis välja töötamas meetmeid, mis tõstaksid meie ettevõtjate teadlikkust ning aitaksid neil paremini analüüsida e-kanalite võimalusi. Eesti Posti all on näiteks tegevust alustanud Maksekeskus, mis pakub ettevõtjatele pangalinkide paketti selleks, et ettevõtjal oleks võimalikult lihtne e-poodi käivitada," lisas minister.
Tema sõnul on e-kaubanduse kiire areng viimastel aastatel hästi peegeldunud ka eestlaste tarbimisharjumustes, nii on näiteks Eesti Posti pakkide mahud kahe aastaga kasvanud 600 protsenti. "Möödunud poolaasta mahud saavutati tänavu juba märtsiks," sõnas ta.