EAS: Eesti peab keskenduma jõukamatele turistidele
"Analüüsides külastajate kohapealseid kulutusi, on näha, et lennukiga tulnud inimene kulutab kohapeal keskmiselt 400 eurot, laevaga tulnud külaline juba 100 eurot vähem ning maanteetranspordiga tulnud külaline keskmiselt poole vähem ehk 200 eurot. Lennukiga tulevate külaliste osakaal ulatub täna aga napilt 14 protsendini ning seda segmenti on ettevõtjate tulu silmas pidades väga oluline suurendada," ütles Vürmer pressiteate vahendusel.
"Seetõttu tuleb turismiarenduskeskus Eesti ettevõtjatele appi kaugetel ja tundmatutel turgudel – teeb investeeringuid riigi tutvustamiseks ja korraldab ärikontaktide sõlmimise üritusi," lisas ta.
EAS-i turismiarenduskeskuse juhi sõnul kulutavad ka konverentsituristid keskmisest rohkem ning hästi korraldatud äriüritused toovad Eestisse uusi külalisi ja fänne.
Team Estonia kaubamärgi alla koondunud inimesed ehk Visit Estonia ja Eesti Konverentsibüroo müügitiim ning muudki rahvusvahelist turundust tegevad organisatsioonid on aidanud Eesti muuta populaarsemaks sihtkohaks. Tallinn on rahvusvahelises konverentsisihtkohtade edetabelis tõusnud 61. kohalt 50. kohale, Tartu hoiab 119. kohta, edestades Antwerpenit, Istanbuli ja Cambridge'i. Eesti tervikuna saavutas 45. koha võrreldes läinud aasta 52. kohaga, olles Baltimaade seas liider.