"Praeguseks oleme tõesti likvideerinud probleemid üheksal autol. Tagasikutsumise ja remontimise protsess on läinud sujuvalt ja suuremaid vahejuhtumeid esinenud ei ole," ütles Volkswageni Baltimaade importööri Møller Baltic Import SE avalike suhete juht Anda Budlevska BNS-ile.
Samas toimub Volkswagenite tagasikutsumine järk-järgult vastavalt mootori- ja tarkvaratüübile. Kõigepealt teavitati 2,0-liitrise diiselmootoriga Volkswagen Amarok omanikke, kes said end tarkvarauuendusele esimesena registreerida, märkis Budlevska.
Märtsi keskel hakati tagasi kutsuma ka teisi Volkswageni 2,0-liitrise diiselmootoriga sõidukeid. 1,2-liitriste mootoritega autode remonti alustatakse tänavu teise kvartali lõpus.
"Probleemi kõrvaldamine kestab aasta lõpuni, kuid ei saa välistada, et läheb veelgi kauem. Lisaks on keeruline ennustada, kui paljudel sõidukitel heitmenäidud korda seatakse, sest see on autoomanikule vabatahtlik," lisas Budlevska.
Eestis remondivad tagasikutsutud sõidukeid Møller Auto AS ja Aasta Auto Pluss, mis on Volkswageni ametlikud edasimüüjad ja hooldajad.
Volkswagen Grupp andis mullu detsembri alguses teada, et võltsitud heitmetarkvaraga Eestis uuelt müüdud sõidukite arv on enam kui kahekordistunud, 4387 sõidukini.