Volkswagen teatas, et tarnis eelmisel aastal ligi 6 miljonit sõidukit, mis on 2,8% rohkem kui 2015. aastal.
Kuigi müük Ameerikas ja Lääne-Euroopas langes järsult, siis suurendati müüki Aasias ning enim Hiinas.
Volkswagen tunnistas 2015. aasta septembris, et paigaldas 11 miljonisse autosse tarkvara, mis tuvastas, kui autot kontrolliti ja sellel ajal vähendas lämmastikuoksiidide heite hulka.
Skandaal mõjutas kõige rohkem Volkswageni USA turgu ning 2016. aastal langes müük USA-s 7,6% ning Lõuna-Ameerikas langesid tarned ligi 27%.
Lääne-Euroopas langes müük 2%, sealjuures 7,2% Saksamaal.
Autotootja müük samas suurenes Aasias 11,8%, kus Hiinas kasvas müük 14% ning Kesk- ja Ida-Euroopas kasvas müük 6,9%, vahendas BNS.