Eestis on esindusse tagasi pöördunud 19 Volkswagen Amarokki, 21 Caddyt, 20 Passatit, 22 Tiguani ja kaks Jettat. Lätis on petutarkvara eemaldada lasknud ja tarkvarauuenduse läbinud 206 sõidukit ja Leedus 131 sõidukit, ütles Volkswageni Baltimaade importööri Møller Baltic Import SE brändijuht Ilgvars Lubka BNS-ile.
Lisaks võivad tarkvaraprobleemi eemaldama minna ka Volkswagen Golfi ja Polo omanikud, kuid siiani pole seda Eestis veel tehtud.
Samas tuleb märkida, et sõidukite tagasikutsumine toimub järk-järgult ning vastavalt mootori- ja tarkvaratüübile, mistõttu aktiivses tagasikutsumise kampaanias osaleb Eestis praegu 410 Volkswageni sõidukit. Seega on tarkvarauuenduse läbinud 20% neist sõidukitest, mida praegu esindused vastu võtavad.
Eestis on maanteeameti andmete kohaselt ligi 4400 uut ja kasutatud Volkswagenit, mis tarkvarauuendust vajavad. Kõigile autoomanikele saadeti veebruari alguses kiri, kus kirjeldati, miks ja millal tuleks esindusse tulla ja petutarkvara eemaldada.
Volkswageni ametlikud edasimüüjad Eestis on varem öelnud, et autoomanike huvi võltstarkvara eemaldada on üliväike, kuna saastemaksu puudumise tõttu pole inimestel motivatsioon probleemi lahendada.
Petutarkvaraga sõidukid eraldavad keskkonda rohkem saasteaineid.