"Meil on oma klientidega kokkulepped, et kui nad tulevad rehve vahetama, saab paralleelselt läbi viia ka tarkvarauuenduse," rääkis Volkswageni Baltimaade importööri Møller Baltic Import SE turundusspetsialist Ginta Strazdiņa BNS-ile.
Eestis küündib probleemsete sõidukite arv üle 4000, millest praeguseks on tarkvarauuenduse läbinud vaid 236 sõidukit. See arv peaks tänu rehvivahetusele kindlasti tõusma, lisas Strazdiņa.
Volkswageni ametlikud edasimüüjad Eestis on varem öelnud, et autoomanike huvi võltstarkvara eemaldada on üliväike, kuna saastemaksu puudumise tõttu pole inimestel motivatsiooni probleemi lahendada.
Kuigi Eestis on vaid üliväike osa esindusse tagasi pöördunud, tuleb ka märkida, et sõidukite tagasikutsumine toimub järk-järgult ning vastavalt mootori- ja tarkvaratüübile, mistõttu aktiivses tagasikutsumise kampaanias osaleb Eestis praegu ligi 1700 Volkswageni sõidukit.
Eestis on maanteeameti andmetel ligi 4400 uut ja kasutatud Volkswagenit, mis tarkvarauuendust vajavad. Kõigile autoomanikele saadeti tänavu veebruari alguses kiri, kus kirjeldati, miks ja millal tuleks esindusse tulla ja petutarkvara eemaldada.