Kaupmehed saavad kerge vaevaga poe avada, "ruume kujundada" ja kaubad välja panna, lubab Californias baseeruv internetihiid.
"Meie eesmärk on tagada väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele kohalolek internetis, et nad suudaksid praeguse olukorra üle elada," ütles Facebooki tootehalduse direktor George Lee uut toodet tutvustades.
Jaemüük on koroonapandeemia tõttu kokku kukkunud, sest pärismaailma poed on suletud, tarneahelad ei toimi ja 36 miljonit ameeriklast on tööta jäänud.
Me loodame tõesti, et meie ärilahendused aitavad ettevõtetel lähikuudel mitte lihtsalt ellu jääda, vaid ka edeneda, ja uue tarbijakäitumisega kohaneda,
ütles Instagrami toote Shopping juht Layla Amjadi.
Facebook on e-kaubandusega juba seotud Marketplace'i kaudu, kus saab kaupu müüa.