08.09.2023 Reede

Puhkusereisi majutus ei pea tooma probleeme

Jahedamad ilmad kodumaal meelitavad suvepuhkust välisriikides pikendama. Puhkuse planeerimisel keskendutakse tihti majutuse valikule, mis peab vastama reisija ootustele.

Puuduste kirjalik fikseerimine on vajalik hilisemas kaebuse menetlemise etapis, juhul kui olukorda ei ole õnnestunud kohapeal lahendada.
Puuduste kirjalik fikseerimine on vajalik hilisemas kaebuse menetlemise etapis, juhul kui olukorda ei ole õnnestunud kohapeal lahendada. Foto: unsplash

Omal käel majutuskoha broneerinud reisijad teevad aga tihti rutakaid ostuotsuseid tutvumata eelnevalt majutusele kehtivate tingimustega. Seda, kuidas probleeme ennetada, tutvustab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonna juht Heldin Malmet.

Majutusega seotud probleemidega pöördutakse TTJA EL tarbija nõustamiskeskuse poole aastas ligi 30 korral. Enamasti peetakse puhkus rikutuks, kui majutuskoht ei vasta fotodele ja kirjeldustele, mille põhjal konkreetse majutuskoha kasuks otsustati.

Lastega...


Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255