Maikuu piletitulu vähenes seejuures 2019. aastaga võrreldes 51 protsendi võrra 800 000 euro tasemele, teatas Elron.
Mais reisiti Elroni rongidega üle kahe korra enam kui aprillis, kuid tavapärasest olukorrast oleme veel väga kaugel,
sõnas Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo pressiteates.
Kuigi reisijate arv on hakanud taas kasvama, on sõitjaid ka juunikuu alguses endiselt 40 protsenti vähem kui aasta tagasi. Sellegipoolest jätkab Elron sõidugraafikute tihendamist, et tagada paremaid reisitingimusi.
Kongo märkis, et Elron alustas väljumiste lisamist juba enne eriolukorra lõppu, 11. mail. Ta lisas, et esmaspäevast, 8. juunist taastas Elron tavapärase sageduse nii Rapla, Türi ja Viljandi liinidel kui ka Tallinna ja Aegviidu vahel. "See tähendab, et ronge on praegu vähem üksnes nendel lõikudel, kus toimuvad remonttööd ja tavapärane liiklus ei ole võimalik."
Tavapärane rongiliiklus Tallinna–Tartu liinil taastub täies ulatuses 28. juunil, mil peaksid lõppema raudtee remonttööd Tabivere-Kärkna lõigul.
"Seniks oleme lisanud täiendavaid ronge reedeti ja pühapäeviti, et populaarsematel reisiaegadel oleks võimalik enamatel inimestel mugavamalt rongiga sõita,“ selgitas Kongo ning lisas, et Tallinna–Tartu liikluse tihenemine kuu lõpus võimaldab lisada ronge ka Valga ja Koidula liinidele.
"Kui reisijad soovivad rongis hoida kaasreisijatega suuremat vahet, siis soovitame eelistada päevaseid või hilisõhtuseid väljumisi. Näiteks reedeti või pühapäeviti Tartust Tallinnasse sõites võib kindel olla, et kella 8 paiku õhtul väljuvas rongis on märgatavalt vähem sõitjaid kui varasematel kellaaegadel," soovitas Kongo.
Ta lisas, et tipptunniväljumistel, mil rongides on rohkem reisijaid, tasub kaaluda näomaski kasutamist, sest sel juhul pole kaasreisijatega võimalik suurt vahet hoida.