Peamise probleemina tõi 2/3 juhtidest välja omavahel vastuolus olevad prioriteedid. Uuring tõestas, et need firmad, kus fookus oli paigas (1-3 selget prioriteeti) olid suurema tenäosusega kasumlikumad ja kiirema kasvuga. Samal ajal ainult kiire kasvu taga ajamine viib 81% juhtide hinnangul raiskamiseni.
"Kehvade tulemuste peamine põhjus peitub asjaolus, et kiiret kasvu otsivad firmad hakkavad strateegiat sõnastama valest otsast - otsivad kasvupotentsiaaliga turgusid ja üritavad leida viise kuidas seal edukas olla - selmet fokusseerida sellele, mille vastu on kirg ning milles suudetakse olla tõeliselt suurepärased, " ütleb üks uuringu autoritest Cesare Mainardi. 57% juhtidest ütlebki, et nende strateegia kavandamise aluseks on võimalikult suure hulga strateegiliste võimaluste jahtimine, selleks et leida atraktiivseid turgusid ja maandada riske. 43% seevasu ütleb, et strateegia loomist alustatakse sisekaemuse otsimisest - vaadatakse, milles ollakse väga head ning seejärel otsitakse turud, kus seda õnnestub realiseerida.