17.02.2011 Neljapäev

Uuring: firmad alustavad strateegia kavandamist valest otsast

Juhid on raskustes selge eristumise leidmise ning igapäevaste tegevuste ja strateegiliste eesmärkide vahelise kooskõla saavutamisega. Uskumatu, aga tõsi - vaid 21% juhtidest uskus, et nende firmal on võidustrateegia.

Peamise probleemina tõi 2/3 juhtidest välja omavahel vastuolus olevad prioriteedid. Uuring tõestas, et need firmad, kus fookus oli paigas (1-3 selget prioriteeti) olid suurema tenäosusega kasumlikumad ja kiirema kasvuga. Samal ajal ainult kiire kasvu taga ajamine viib 81% juhtide hinnangul raiskamiseni.

"Kehvade tulemuste peamine põhjus peitub asjaolus, et kiiret kasvu otsivad firmad hakkavad strateegiat sõnastama valest otsast - otsivad kasvupotentsiaaliga turgusid ja üritavad leida viise kuidas seal edukas olla - selmet fokusseerida sellele, mille vastu on kirg ning milles suudetakse olla tõeliselt suurepärased, " ütleb üks uuringu autoritest Cesare Mainardi. 57% juhtidest ütlebki, et nende strateegia kavandamise aluseks on võimalikult suure hulga strateegiliste võimaluste jahtimine, selleks et leida atraktiivseid turgusid ja maandada riske. 43% seevasu ütleb, et strateegia loomist alustatakse sisekaemuse otsimisest - vaadatakse, milles ollakse väga head ning seejärel otsitakse turud, kus seda õnnestub realiseerida.

juhtimine.ee

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255