Autode maksustamise tõusust peaks 2018. aastal 20 miljonit eurot tulema firmaautode erisoodustussüsteemi lihtsustamisest ja 15 miljonit eurot kavandatavast mootorsõidukite registreerimistasu sisseseadmisest. Seejuures plaanitakse registreerimistasust juba tuleva aasta eelarvesse kokku 8 miljonit eurot.
ERR-i uudisteportaali andmetel tuleb auto registreerimisel maksta ühekordselt 2,5 eurot kilovati kohta, kui auto võimsus on kuni 130 kilovatti. Võimsamate, enam kui 130-kilovatiste autode puhul oleks iga täiendav kilovatt maksustatud ilmselt 7,5 euroga. Enam kui 200-kilovatiste autode puhul maksaks üks kilovatt 17,5 eurot.
Sääraste määrade kehtestamine tähendaks, et suhteliselt väikese võimsusega 66-kilowatise mootoriga Škoda Fabia Ambitioni esmaregistreerimine läheks seega näiteks maksma 165 eurot, kuna lõivu võtab riik vaid kõige madalama, 2,5-eurose määraga.
Veidi võimsama 200-kilovatise mootoriga Toyota Land Cruiser V8 Luxury registreerimine maksaks aga 850 eurot, kuna säärase sõiduki puhul tuleb maksta ka veidi kõrgemat 7,5-eurost lõivu 130 kilovatti ületava võimsuse eest.
Võimsa 291-kilovatise mootoriga sõiduauto Dodge RAM 1500 Sport Crew registreerimine läheks aga maksma näiteks 2117,5 eurot, millest lõviosa ehk 1592,5 eurot annab kõrge tasumäär 200 kilovatti ületava võimsuse arvelt.
Superauto, 880-kilovatise mootoriga sõiduki Bugatti Veyron 16.4 Super Sport registreerimise eest tuleks aga esmaregistreerimisel tasuda näiteks 12 750 eurot.