Maksuamet tõhustab oma teeninduskeskkonda
Kliendikülastuste vähenemise põhjus on teenuste hea kättesaadavus e-maksuametis/e-tollis. Info saamisel on suureks abiks ka MTA kodulehekülg.
Samas on maksuhaldur loonud klientide paremaks teenindamiseks kõigisse teeninduskohtadesse võimaluse, et kohapeal saab kõiki riiklikke makse (näiteks maamaks, sotsiaalmaks, tulumaks), samuti maksuvõlalt arvestatud intress ja muud rahalised kohustused tasuda või teha vastav ettemaks deebetkaardiga. Küll tasub aga meeles pidada, et deebetkaardiga tasudes lisandub maksetele teenustasu iga makse eest: Swedbanki kliendile on see 3 krooni, SEB panga kliendile 9 , Sampo panga kliendile 26 ja Nordea panga kliendile 29 krooni. Endiselt saab neis teeninduskohtades, kus asuvad kassad, teha lisaks ka sularaha makseid.
Missuguseid teenuseid kliendid veel soovivad ja kas olemasolevad on piisavalt selged ning lihtsad, selle kohta on maksuhaldur loonud arvamuste, ettepanekute, kiituste, kaebuste avaldamise tagasiside vormid kodulehele eesti keeles: www.emta.ee/tagasiside.