Alates 1. jaanuarist ei väljastata enam paberil töötajate töövõimetuslehti ja kõik käib elektrooniliselt. "Iseenesest väga tore, aga kuidas on taas juhtunud nii, et selleks tähtajaks ei ole riik suutnud valmis saada lihtsat lahendust automaatseks teavituseks tööandjale, kui tema töötajale on väljastatud elektrooniline töövõimetusleht," kirjutab ettevõtte finantsjuht Agor Õunapuu.
„Kas te eeldate, et ettevõtete raamatupidajad peavad iga päev hakkama käima teie portaalis kontrollimas, kas äkki on sinna laekunud mõni uus elektrooniline töövõimetusleht?” küsib ta.
Esmaspäeval sotsiaalministeeriumile saadetud kirjas kirjutab Õunapuu: „Haigekassa kodulehel on info, et vastav teavitusvõimalus luuakse 1. veebruariks, aga kas selle ajani peavad tööandjad tegema igapäevaselt lisakontrolli riigiportaalis?”
"See on pehmelt öeldes ebakorrektne asjaajamine haigekassa ja teiste asjasse puutuvate ametiasutuste poolt ja ma sooviks teada, kelle vastutusvaldkonda selliste lahenduste loomine kulub ja miks see tähtaegselt tegemata on jäänud," küsib iettevõtte finantsjuht.