Ametiühingud alustavad täna taas septembri lõpuni kestva üle-eestilise organiseerimis-kampaaniaga, millega püütakse tavapärasest enam tähelepanu juhtida ametiühingutele olulistele teemadele ning leida uusi liikmeid selleks, et ametiühingud tugevamad oleksid, edastati Ametiühingute Keskliidu pressiteates.
Ametiühingute Keskliidu esimehe Peep Petersoni sõnul on tänavuse kampaania eesmärgiks jõuda 25 000 liikmeni.
"Täna on Ametiühingute Keskliidu all ligi 20000 Eesti töötajat, mida on rohkem kui suurematel erakondadel ja umbes samapalju kui Kaitseliidul," ütles Peterson.
Tugevad oleme täna klassikalistes sektoritest nagu tervishoid, pääste, transport, aga samal ajal tõuseb liikmelisus jõudsalt ka näiteks kontoritöötajate ja teadlaste hulgas,
jätkas Peterson lisades, et sektorites, kus ametiühing on nähtavalt esindatud olnud pikemaajaliselt, on täna ka olukord tunduvalt parem ja ametiühingu liikmed moodustavad sageli töötajate paremiku.
"Näiteks medõdede ja bussijuhtide palgatase on tänaseks paljudele hakanud juba kadestamisväärseks muutuma, kuid sinnamaani jõudmine on olnud järjepideva ametiühingutöö tulemus," sõnas Peterson.
Kampaania tegevustena plaanivad ametiühingud käia töökohtadel ja tänavatel töötajatega vestlemas ning tavapärasest enam kõnetada neid ka sotsiaalmeedia kaudu.
Kampaania ajal on aktiivsed kõik Ametiühingute Keskliitu kuuluvad ametiühingud, keskliidu roll on valdkondlike ametiühinguid strateegiliselt nõustada, aidata planeerida üritusi ning aidata ka kohapeal organiseerimistegevust läbi viia.