Töötukassa esindustes kohapeal käivate klientide arv on viimase aastaga märgatavalt vähenenud. Üha enam eelistatakse e-töötukassat ning inimeste nõustamine ja aitamine toimub peamiselt telefoni teel ja e-kanalis. Väike-Maarjas on klientide arv praeguseks kahanenud kuuele inimesele, Lihula esinduses ei olnud aga möödunud aastal ühtegi klienti.
Klienditeeninduste sulgemisega töötukassa teenuste kättesaadavus inimeste jaoks ei halvene. Silmast – silma kohtumise soovi korral saavad inimesed edaspidi pöörduda teise sobivasse osakonda. Ühtlasi pakub töötukassa vajadusel ka tulevikus võimalust kohtuda Lihulas ja Väike-Maarjas, selleks kasutatakse kohaliku omavalitsuse ruume.
Esinduste sulgemisest teavitavad konsultandid oma kliente ning nendega lepitakse kokku sobiv nõustamise kanal.