Programmid hõlmavad töötajate erialaste teadmiste ja oskuste edendamisele suunatud koolitusi, kuid ka programme, mille eesmärk on motiveerida, hoolida ja edendada töötajate üldist heaolu, teatas ettevõte.
"Pandeemia, hübriid-töö, aga ka globaalsete, majanduslike ja poliitiliste muutuste tõttu on tööotsija nõudmised töökohale oluliselt muutunud. Tasuv sissetulek on iseenesestmõistetavalt endiselt oluline tegur, aga selle kõrval hinnatakse aina enam ka ettevõtte üldist visiooni, väärtusi, sisekultuuri ja töökeskkonda. Hooliv ja toetav suhe tööandja ja töötaja vahel on hea töökoha lahutamatu osa," ütles McDonald's Baltikumi personali- ja koolitusdirektor Anastasija Zubov pressiteates.
Uuring, mille eesmärk oli välja selgitada tänapäeva töötajate vajadused ja soovid ning arendada ettevõtte McDonald's töötajate programme, näitas, et töökeskkond on Eestis väga oluline kõigi vanuserühmade jaoks, kuid eriti tähtsaks peavad seda noored: 18–25-aastaste hulgas hindas seda oluliseks ligi 80 protsenti vastanutest. 26–29-aastastest vastanutest peab töökeskkonda oluliseks 70 protsenti ning 46–55-aastastest vastanutest hindasid seda oluliseks kõik.
Ka ettevõtte visioon, väärtused ja kultuur on inimeste jaoks märkimisväärselt olulised: 18–29-aastatest vastajatest pidas neid tähtsaks ligi 40 protsenti, kuid 46–55-aastaste hulgas nimetas neid oluliseteks teguriteks kõik vastajad.
Uuringu viis 2022. aastal läbi ärinõustamisettevõte PricewaterhouseCoopers (PwC) McDonald's ettevõtte tellimusel, kokku vastas küsitlusele 1504 inimest Eestist, Lätist ja Leedust.