Rimi: jaekaubanduses on puudu pea 2000 töötajat
"Hoolimata sellest, et kaubandussektoril läheb hästi, on teenindusvaldkonnas ikkagi suur tööjõupuudus – selle peamised põhjused on meie pidevalt vähenev töötajaskond ning jaekaupluste tihe konkurents," ütles Padumäe pressiteate vahendusel. "Ükski teenindaja Rimis ei teeni miinimumpalka. Töötasu teeninduses on viimastel aastatel Eesti keskmisega võrreldes oluliselt rohkem tõusnud ning tõuseb veelgi."
"Kui vaadata eelnevaid aastaid, siis saab öelda, et meie teenindajad on jäänud paiksemaks ning tekkinud on suurem lojaalsus tööandja suhtes," märkis Padumäe. Padumäe kinnitusel on peale palga väga oluline ka nii-öelda motivatsioonipakett.
"Hea juhtimine, tunnustamine, motiveerimine ning erinevate hüvede pakkumine mängib väga suurt rolli ja on ka äärmiselt oluline, et töötaja jääks paikseks. See, et palk on muutunud nii-öelda hügieenifaktoriks, kuhu lisandub kõik muu, mis saab töökoha valimisel määravaks, on valitsev trend ka teenindussektoris. Samuti tuleb motivatsioonipaketi koostamisel arvestada erinevate põlvkondade vajadustega – noorte puhul on oluline paindlikkus tööjaotuses ja -graafikutes ning erinevad sportimisvõimalused, lapsevanemad aga hindavad kõrgelt perele mõeldud tegevusi-väärtusi," lisas ta.
Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 263 kauplust. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.