23.12.2010 Neljapäev

Töösuhete põhialuseks on omavaheline suhtlemine

Vajadust töösuhetealase nõustamise järele suurendas ka Eesti keeruline majandusolukord ja ettevõtete tegevuse peatumine või lõppemine. Iga suurema ettevõtte pikemaajalised makseraskused, töötajate koondamine või pankrot mõjutab kohe ka Tööinspektsiooni nõustamisteenust vajajate arvu.

Sagedamini esitatavad küsimused

Infotelefoni teel pöördub Tööinspektsiooni nõu saama tööandjaid ja töötajaid võrdselt. E-kirja teel pöördujatest on veidi üle poole töötajad. Meile helistajate ja kirjutajate mured on sageli seotud töölepingu erakorralise ülesütlemisega tööandja või töötaja poolt.

Palju esitatakse ka koondamisega seotuid küsimusi, näiteks:

 

  •          millal on tegemist koondamisega?
  •          kas töötajale peab pakkuma teist tööd?
  •          kellel on töölejäämise eelisõigus?
  •          keda tööandja koondada ei tohi?


 

Meeli Miidla-Vanatalu

Tööinspektsiooni peajurist

 


Edasi Tööinspektsiooni tegevustest saab lugeda Raamatupidamisuudistes nr 8, 2010 (Osta) (Telli )

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255