Vajadust töösuhetealase nõustamise järele suurendas ka Eesti keeruline majandusolukord ja ettevõtete tegevuse peatumine või lõppemine. Iga suurema ettevõtte pikemaajalised makseraskused, töötajate koondamine või pankrot mõjutab kohe ka Tööinspektsiooni nõustamisteenust vajajate arvu.
Sagedamini esitatavad küsimused
Infotelefoni teel pöördub Tööinspektsiooni nõu saama tööandjaid ja
töötajaid võrdselt. E-kirja teel pöördujatest on veidi üle poole
töötajad. Meile helistajate ja kirjutajate mured on sageli seotud
töölepingu erakorralise ülesütlemisega tööandja või töötaja poolt.
Palju esitatakse ka koondamisega seotuid küsimusi, näiteks:
- millal on tegemist koondamisega?
- kas töötajale peab pakkuma teist tööd?
- kellel on töölejäämise eelisõigus?
- keda tööandja koondada ei tohi?
Tööinspektsiooni peajurist
Edasi Tööinspektsiooni tegevustest saab lugeda Raamatupidamisuudistes nr 8, 2010 (Osta) (Telli )