12.03.2015 Neljapäev

Alkoholireklaami lõpetamist toetab 80 protsenti elanikest

Sihtasutuse Terve Eesti tellitud uuringust selgus, et 80 protsenti Eesti elanikest toetab alkoholireklaami keelamist sarnaselt tubakatoodete reklaamidega.

Uuringu tulemusel toetab või pigem toetab 80 protsenti Eesti elanikest alkoholireklaami keelamist sarnaselt tubakatoodete reklaamidega.
Uuringu tulemusel toetab või pigem toetab 80 protsenti Eesti elanikest alkoholireklaami keelamist sarnaselt tubakatoodete reklaamidega. Foto: PM

Turu-uuringute aktsiaseltsi poolt veebruaris läbiviidud uuringu tulemusel toetab või pigem toetab 80 protsenti Eesti elanikest alkoholireklaami keelamist sarnaselt tubakatoodete reklaamidega ning vaid 15 protsenti vastanutest oli kas vastu või pigem vastu alkoholireklaami kaotamisele, teatas sihtasutuse esindaja BNS-ile. Viis protsenti vastanutest ei omanud selles küsimuses seisukohta.

Uuringu kohaselt pooldavad alkoholireklaami kaotamist kõik ühiskonnagrupid.

Terve Eesti Sihtasutuse juhataja Riina Raudse sõnul toetus alkoholireklaami kaotamisele kõrge meeste ja noorte täiskasvanute grupis ehk vastavalt 76 ja 75 protsenti. Alkoholi suhteliselt sageli tarbivate seas pooldas 50 protsenti alkoholireklaami keelamist.

Küsitluses näitena kasutatud tubakatoodete reklaami keelu kohaselt ei saa tubakat reklaamida televisioonis, raadios, trükiajakirjanduses, internetis ega tänavatel.

Turu-uuringute aktsiaseltsi küsitlus viidi läbi veebruari alguses 1000 vastajaga Omnibus tüüpi uuringu käigus

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255