Turu-uuringute aktsiaseltsi poolt veebruaris läbiviidud uuringu tulemusel toetab või pigem toetab 80 protsenti Eesti elanikest alkoholireklaami keelamist sarnaselt tubakatoodete reklaamidega ning vaid 15 protsenti vastanutest oli kas vastu või pigem vastu alkoholireklaami kaotamisele, teatas sihtasutuse esindaja BNS-ile. Viis protsenti vastanutest ei omanud selles küsimuses seisukohta.
Uuringu kohaselt pooldavad alkoholireklaami kaotamist kõik ühiskonnagrupid.
Terve Eesti Sihtasutuse juhataja Riina Raudse sõnul toetus alkoholireklaami kaotamisele kõrge meeste ja noorte täiskasvanute grupis ehk vastavalt 76 ja 75 protsenti. Alkoholi suhteliselt sageli tarbivate seas pooldas 50 protsenti alkoholireklaami keelamist.
Küsitluses näitena kasutatud tubakatoodete reklaami keelu kohaselt ei saa tubakat reklaamida televisioonis, raadios, trükiajakirjanduses, internetis ega tänavatel.
Turu-uuringute aktsiaseltsi küsitlus viidi läbi veebruari alguses 1000 vastajaga Omnibus tüüpi uuringu käigus