Teenusedisaini auhinna eesmärk on tunnustada teenusedisaini rakendamist paremate, innovatiivsemate ja kasutajasõbralikumate teenuste arendamisel Eestis ning selle, meie jaoks suhteliselt uue disainidistsipliini toomine meedia, avalikkuse ja eelkõige ettevõtjate huviorbiiti, teatas kaubandus-tööstuskoda.
Teenusedisaini auhinnale võivad kandideerida kõik Eesti äriregistrisse kantud ettevõtted ja organisatsioonid,
- mis on teadlikult ja läbimõeldult oma olemasolevat teenust kujundanud või arendanud või loonud täiesti uue teenuse, disaininud oma sisemised teenused kasutajasõbralikumaks ja efektiivsemaks;
- mis on oma teenuste loomisel ja/või arendamisel kasutanud disainimeetodeid või kaasanud disaineri ning teenuse disainimise kaudu on paranenud teenuse kasutusmugavus, klientide või töötajate rahulolu, misläbi on kasvanud ettevõtte konkurentsivõime ja turuosa.
Teenusedisaini auhind antakse välja kahes kategoorias: parim teenusedisain avalikus või kolmandas sektoris ning parim teenusedisain erasektoris. Kandideerima on oodatud kõik viimase kahe aasta jooksul edukalt elluviidud teenusedisaini projektid.
Kandideerimise tingimused ja reglemendi leiab aadressilt http://eestidisainiauhinnad.ee/konkurss/teenusedisain/reglement-1.
Disainiauhindade saajad kuulutatakse välja 16. septembril Kultuurikatla Black Boxis korraldataval galal. Seal selguvad ka tootedisaini auhinna "Bruno", graafilise disaini, veebidisaini ja noore disaineri auhinna saajad.