„Lisame masinapargile viipefunktsiooni järk-järgult. Esimesena võtsime selle kasutusele Liivalaia esinduse sularahaautomaadis. Lähipäevadel lisame viipefunktsiooni Tallinnas Magistrali, Rocca al Mare, Lasnamäe Centrumi ja Kawe City, samuti Rakvere, Pärnu, Tartu, Kuressaare ja Narva kontorite juures olevatele sularaha sisse- ja väljamakseautomaatidele,“ kommenteeris Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.
Viipevõimaluse kasutamiseks piisab pangakaardi või nutiseadmega paremal pool kaardilugeja juures viipeikooni läheduses viipamisest, kaarti ei pea automaati sisestama. Viibata saab kõigi pangakaartide ja nutiseadmetega, millel on viipamine aktiveeritud, olgu selleks siis pangakaart, telefon, nutikell, -sõrmus või -võtmehoidja.
Pärast viipamist kuvatakse kõik võimalikud toimingud. Kaart tuleb sisestada automaati vaid PIN-koodi vahetamiseks. Sellel on lihtne põhjus: PIN-koodi vahetades kirjutatakse uus kood kaardi kiibile ning selleks ongi masina ja kaardi vahel vaja füüsilist kontakti. Plastkaardiga viibates saab teha kõiki tavapäraseid toiminguid, nutiseadmega viibates võtta välja sularaha ja vaadata kontojääki.
„Lisame paari kuu jooksul viipelahenduse kõikidele sularaha sisse- ja väljamakseautomaatidele. Automaatidele, mis ainult väljastavad sularaha, lisame viipefunktsiooni aasta teises pooles. Töötame selle nimel, et kõikidel masinatel oleks aasta lõpuks võimalik kasutada viipelahendust,“ rääkis Raagmets tulevikuplaanidest.
„Swedbankis soovime pakkuda klientidele mugavamaid ja turvalisemaid makselahendusi ning viipefunktsioon aitab sularahatehinguid kiiremini ja mugavamalt teha. Tuleb vaid meeles pidada, et kasutades automaati viipefunktsiooniga, ei tasu pärast tehingu tegemist jääda ootama kaardi tagastamist, sest automaat seda selle tehingu puhul ei tee,“ lisas ta.