Ligi 10 aastat on möödas ajast, mil ühinesid maksuamet ja tolliamet ning täpselt sama kaua on oodatud ka ühisele pinnale kolimist, mis nüüd lõpuks teoks sai, ütles MTA peadirektor Marek Helm ameti teatel.
"See polnud meie jaoks lihtsalt kolimine, vaid ühe täiesti uue loo jutustamine," rääkis Marek Helm. "Iga korrus esindab üht maakonda ja on seega omamoodi sillaks osakondade ja maakondlike büroode vahel. Siinne töökeskkond on meie enda inimeste loodud ja kujundatud – näiteks kaunistavad kõigi korruste seinu meie töötajate tehtud fotod," lisas ta.
"Riigiasutus peab olema avatud ja see avatus algab seestpoolt, seetõttu on ka meie uus maja kavandatud avatud kontori põhimõttel," sõnas Helm ja lisas: "Uue bürooga soovime edasi arendada organisatsioonikultuuri, muutes selle avatumaks ja läbipaistvamaks."
"Maksu- ja Tolliameti kolimisel Ülemiste City'sse kasvab linnaku töötajate arv märkimisväärselt ning võimaldab meil jätkata linnaku arendamist terviklikuks keskkonnaks," märkis Technopolis Ülemiste AS-i juhatuse esimees Gert Jostov. "Ülemiste City jaoks on oluline siinsete rentnike mitmekesisus ning maksu- ja tolliamet toob ettevõtete kõrvale olulist täiendust. Tahame, et Ülemiste City oleks tulevikulinn, kus erinevad organisatsioonid toetavad üksteist. Koostöö alus on koos töötamine ühiste eesmärkide nimel."
MTA uue Ülemiste City's asuva peakontori ruutmeetri eest tasutav hind on peaaegu kaks korda suurem kui Tallinnas ameti endistel pindadel tegutsedes ja hoone peale kulub ligi miljon eurot aastas rohkem kui varem.
Maksu- ja Tolliameti uue Ülemiste City peakontori ülalpidamiskulud on 2,6 miljonit eurot aastas ehk 59,4 protsenti enam kui Tallinnas eelmistel erinevatel pindadel tegutsedes. Uues kontoris on samas kontoripind vähenenud 15 650 ruutmeetrilt 12 240 ruutmeetrini. Kokkuvõtvalt on ruutmeetri eest tasutav kuine rendihind rohkem kui kahekordistunud 8,8 eurolt 17,9 euroni ruutmeetri eest.