Uuringust selgub, et pigem on mobiilioperaatorit valmis vahetama noored. Kui üle 50-aastaste hulgas on mobiilioperaatori vahetamisele mõelnud 38% elanikest, siis vanusegrupis 16-30 aastat on vahetamist kaalunute osakaal 56%.
Vahetuse peamiste põhjustena toodi välja praeguse operaatori teenuse liiga kallis hind, halb kvaliteet, halb teenindus ja kehv levi.
Uuringu põhjal võib hinnata Eestis ligi 60.000 inimese piirile klientide arvu, kes potentsiaalsed teenusepakkuja vahetajad.
Uuringukeskuse Klaster juhtaja Rauno Salupere sõnul sai küsitluse järgi sai kinnitust fakt, et kõige lojaalsema kliendisegmendi moodustavad just lepingulised kliendid.
"Kui näiteks vastajad peaksid alles täna valima omale mobiilioperaatori, siis 27% lepingulistest klientidest ei valiks enam sama operaatorit ning lausa 41% kõnekaardi klientidest ei valiks enam sama kõnekaarti. Valiku tegemisel on kõige olulisem soodne kõneminuti hind, kuid samuti peeti oluliseks head levi ning asjaolu, et pereliikmed ja tuttavad kasutavad sama mobiilioperaatori teenust."