Tema sõnul oli Latvijas Pasts oma domineerivat turupositsiooni kurjasti ära kasutanud ning kehtestanud oma tütarfirma Mailmaster konkurentidele diskrimineerivaid tariife.
Näiteks firmad, mis saadavad nagu Mailmaster oma klientide nimel välja hulgaliselt kirju, pidid tasuma selle teenuse eest Latvijas Pastsile tunduvalt rohkem kui Mailmaster.
Kabanova selgitas, et Latvijas Pastsi ülesanne on pakkuda üldist postiteenust, järgida kvaliteedistandardeid ja kinni pidada tariifidest, mille on kehtestanud kommunaalteenuste komisjon. Peale selle pakub Läti Post lisateenuseid omaette tariifidega, kuid need ei tohi olla diskrimineerivad.
Konkurentsiamet alustas Läti Posti tegevuse uurimist Itella Informationi (praegune OpusCapita) kaebuse alusel.
Kirjade saatmise hulgiteenust pakuvad Lätis OpusCapita, Drukatava ja Mailmaster.