Koolituste kvaliteedi paranemise tulemusena ei nähta algaja juhi tunnusmärgil teisi juhte hoiatavat eesmärki, kuid soovi korral võib vahtralehte siiski kasutada. Samas säilib algajale juhile kehtiv piirang sõita 110 km/h kiirusega alas sõita 90 km/h.
Seaduseelnõu täpsustab ka liikumispuudega või pimeda inimese transportimiseks parkimiskaardi kasutamise korda, millega püütakse vähendada invaparkimiskaardi väärkasutamist. Eelnõu sõnastus lubab parkimiskohta ja -kaarti kasutada ainult vahetult liikumispuudega inimese transportimiseks. Sellega välistatakse võimalused tõlgendamiseks, et autojuht läheb liikumispuudega või pimedale inimesele näiteks toitu või ravimeid ostma, mida tihti on invaparkimiskohtade hõivamisel põhjenduseks toodud.
Ohutuse tõstmiseks tuuakse liikluseeskirjas selgemalt välja nõue, et ülekäigurajale sõites või ülekäigul peab jalgrattur või tasakaaluliikuri juht sõitma jalakäija tavakiirusega. Varem on tekkinud olukordi, kus jalgrattur, nähes lähenevat autot, lisas kiirust sõidutee ületamiseks. See sundis autojuhte äkkpidurdusteks või möödapõigetele, mis pani ohtu nii ratturid kui ka autojuhid. Kiiruse alandamisega on kõikidel juhtidel rohkem aega ja võimalusi veenduda oma manöövrite ohutuses.
Samuti muutub selgemaks ühissõidukiraja kasutamine parempöördeks. Muudatuste kohaselt tohib sellises olukorras parempöörde teha vaid ühissõidukirajalt. Kehtima jääb nõue, et bussirajale tohib reastuda vaid vahetult enne pöörde tegemist.
Täpsustused tehakse ka erinevate sõiduvahendite liikluseeskirjadesse, et vältida mitmeti mõistetavust. Jalgratta ja pisimopeediga võib sõita ainult jalgrattarajal, jalgrattateel või sõidutee paremas ääres. Tasakaaluliikur läheb Euroopa eeskirjade kohaselt liikumise abivahendi alla, mistõttu tohib sellega sõita ainult kõnniteel, jalg- ja jalgrattateel. Kolme- ja neljarattalise mopeediga tohib sõita ainult sõiduteel, mis tähendab, et neljarattalised mopeedautod jalgrattateel enam sõita ei tohi.
Ettepanekute kohaselt võimaldatakse edaspidi valida omanikul sõiduki registreerimisnumbri kombinatsioon. Maanteeameti e-teeninduse kaudu on sõiduki omanikul võimalus tasuta valida maanteeametis olemasolevate registreerimismärkide seeria hulgast meelepärase kombinatsiooniga numbrimärk ning tellida see sobivasse liiklusregistri büroosse.
Eelnõuga soovitakse vähendada paberimajandust, loobudes mootorsõidukijuhi juhendaja või õpetaja tunnistuse paberil väljastamisest. Edaspidi tõendataks juhendamise või õpetamise õigust liiklusregistri andmete alusel, mistõttu puudub vajadus füüsilise tunnistuse väljastamiseks ja kaasaskandmiseks, vahendas BNS.