Kõigile lahkuvatele töötajatele pakub pank outplacement-programmi. Esindusi suletakse järk-järgult, arvestades kliendisuhteid ja kliendi-teeninduse aspekte. Kliente teavitatakse esinduste sulgemisest pikalt ette, et tagada teeninduse sujuv üleminek teistesse esindustesse. Mitteresidentidest klientide osas keskendub pank Eestis edaspidi neile rahvusvahelistele klientidele, kel on ärihuvid Balti riikides, selgub panga aastakokkuvõttest.
Eraisikute vaates keskendub Danske Bank privaatpanganduse klientide teenindamisele, toetamaks äriklientidele suunatud pakkumisi. "Ootame kasvu kummaski kliendisegmendis. Jaeklientide osas ei ole pangal 2015. aastaks kasvu-eesmärke. Pank suunab jaekliente järjest enam elektroonilisi pangakanaleid kasutama," seisab kokkuvõttes.
Äritegevusse investeeritakse ligi 15 miljoni eurot järgmise 2 aasta jooksul. See sisaldab endas ühise Balti IT platvorm loomist, mis on integreeritud grupi platvormiga.
Danske Bank teenis 2014. aastal Eestis puhaskasumit 22,7 miljonit eurot, 2013. aastal oli kasum 47,3 miljonit eurot.