Tarbimiskampaaniat korraldava E-kaubanduse liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul näitavad kõik märgid, et seekordset digiostupäeva saadavad taas rekordid nii osalejate arvu kui ka soodustuste ulatuse osas.
"E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks kampaaniaks, kus ettevõtted toovad välja oma parimad pakkumised. Nii on loogiliseks arenguks, et oleme tihendanud kampaaniapäevi ja laiendanud nii osalejate kui ka tootevalikut, et vastata tarbijate ootustele ja soovidele," märkis Väät. "Eelmisel E-smaspäeval kasvas e-poodide käive 2,5–3 korda võrreldes tavapäevaga, mis näitab, et ostjatele võimaldatakse isuäratavaid eripakkumisi."
Väät lisas, et kaubanduses on konkurents eriti tihe ja tarbija arvestab aina enam peale hinna ka kauba kiire kättetoimetamise ja üleüldise ostukogemusega.
"Meie e-poodidel on rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ja tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada," loetles Väät.
E-smaspäeva kampaania vältab esmaspäeva esimesest sekundist kuni südaööni. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab turvalise ja sujuva ostlemise. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.
Pakiautomaatide pakimaht kasvas selle aasta esimeses kvartalis 14,4 protsenti, mis tähendab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga saadeti üle 400 000 paki rohkem. Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ning kolmveerand Eesti elanikkonnast teeb e-oste aktiivselt. E-ostlemine kasvas Eestis eelmisel aastal 34 protsenti ning eestlased tegid e-poodidest oste juba 3,5 miljardi euro eest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest juba ligi 25 protsenti.