„E-smaspäev muutub aina mahukamaks ja oodatumaks – seekord võtab osa isegi veel rohkem e-poode kui näiteks aastatagusest või ka selle aasta esimesest E-smaspäevast,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ka jooksvalt. Samuti panustavad liidu koostööpartnerid kaupade kiiresse tarnesse, püüdes kõik pakid neile üleandmise hetkest paari päeva jooksul pakiautomaatidesse kohale toimetada. „Eriline tähelepanu on osalevate veebipoodide hinnakujundusel, kliendisuhtlusel, tarnekiirusel ja kõigel muul, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna. Seekordsel E-smaspäeval on palju soodustusi 25-50 protsendi ulatuses, aga see pole ainuke eesmärk – soovime, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ lisas Väät.
Ta soovitab tarbijatel ka jälgida, kas veebipood osaleb kampaanias ametlikult. Selleks on veebipoele litsentsi alusel väljastatud vastav E-smaspäeva erimärgis, osalemine on kinnitatud E-smaspäeva ametlikul veebilehel e-smaspaev.ee. Ilma vastava loata ei ole ühiskampaanias lubatud osaleda. Samuti on kindlaks lisagarantiiks turvalise ostukoha märgis, mis omistatakse veebipoodidele, kes vastavad kõige rangematele nõuetele.
Eesti e-kaubandus on jätkuvalt kiires kasvus. Eelmisel aastal tellisid eestlased ettevõtetest pakiautomaatidesse 14,3 miljonit pakki, mis oli ligi kaks miljonit pakki ehk 15,5 protsenti rohkem kui aasta varem.
E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Selle aasta teise E-smaspäeva kampaania vältab 13. mai esimestest sekunditest kuni südaööni ehk kella 23.59-ni. Ühiskampaania E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.