„Sageli eksiti aga siiski pisiasjades ja suuremaid puudusi esines õnneks harvem. Enamiku e-poodide rikkumised seisnesid peamiselt selles, et nad pole suvel jõustunud seadusemuudatusi oma tegevusse üle kandnud,“ ütles Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Tarbijakaitseameti peadirektori hinnangul võib selle põhjuseks olla nii inertsus kui ka teadmatus. „Paraku ei näe kauplejad seda, et oma kodulehel korrektsete tingimuste avaldamine pole mõeldud üksnes tarbijate, vaid ka e-kauplejate endi kaitseks,“ märkis ta septembris tehtud uuringu tulemusi selgitades.
Juuni keskel jõustusid võlaõigusseaduse muudatused, millega tuli e-kauplejatele uusi nõudeid ja mis reguleerib täpsemalt seda, millist teavet peavad e-poed tarbijale enne lepingu sõlmimist andma.