11.11.2014 Teisipäev

Enamik e-kauplusi ei täida tarbijakaitse nõudeid

Tarbijakaitseameti uuringu tulemustest selgus, et 203 kontrollitud ettevõttest vaid 4%-l ei avastanud amet ühtegi rikkumist.

Enamik e-kauplusi ei täida tarbijakaitse nõudeid
Enamik e-kauplusi ei täida tarbijakaitse nõudeid Foto: Reuters

„Sageli eksiti aga siiski pisiasjades ja suuremaid puudusi esines õnneks harvem. Enamiku e-poodide rikkumised seisnesid peamiselt selles, et nad pole suvel jõustunud seadusemuudatusi oma tegevusse üle kandnud,“ ütles Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Tarbijakaitseameti peadirektori hinnangul võib selle põhjuseks olla nii inertsus kui ka teadmatus. „Paraku ei näe kauplejad seda, et oma kodulehel korrektsete tingimuste avaldamine pole mõeldud üksnes tarbijate, vaid ka e-kauplejate endi kaitseks,“ märkis ta septembris tehtud uuringu tulemusi selgitades.

Juuni keskel jõustusid võlaõigusseaduse muudatused, millega tuli e-kauplejatele uusi nõudeid ja mis reguleerib täpsemalt seda, millist teavet peavad e-poed tarbijale enne lepingu sõlmimist andma.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255