Juhan Partsi sõnul ei taga ainuüksi hea toode ettevõttele edukat eksporti. „Edukaks müügiks välisriiki tuleb eelnevalt õppida tundma kohalikke olusid, toodet disainida ja reklaamida, kindlustada, leida välispartnerid, omada tootmiseks kapitali või ligipääsu laenurahale jpm,“ lisas Parts.
Ühe olulise uuendusena kinnitati sel aastal rakenduskava lisana „Disainivaldkonna riiklik tegevusplaan 2012-2013“. Disainivaldkonna tegevusplaani eesmärgiks on arendada disaini kui ettevõtluses kõrgemat lisandväärtust loovat valdkonda ning 2014-2020 toetuspoliitika kujundamiseks alustatakse ettevalmistusi juba käesoleval aastal.
Ettevõtluspoliitika 2012. aasta rakendusplaani tulemusel kasvab Eesti ettevõtete ekspordivõimekus, suureneb välisinvesteeringute maht, paraneb ligipääs kapitalile, toetatakse ettevõtete investeeringuid ning parandatakse ettevõtlusalast õiguskeskkonda.
Lisaks ettevõtluspoliitika rakendamisele on Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi selle aasta üheks prioriteediks ka ettevalmistav töö ettevõtluspoliitika uute strateegiate loomiseks aastani 2020.
Kavandatavate tegevuste peamisteks elluviijateks on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) ja Sihtasutus KredEx. Vastavalt vajadusele kaasatakse täiendavalt teisi ettevõtlusalaste küsimustega tegelevaid organisatsioone. Tegevusi rahastatakse Eesti riigieelarvest ja EL struktuurifondidest.