„Digitaalsed pangateenused on väga oluline osa pangandusest. Kliendid teevad üha rohkem tehinguid nutitelefonides ja tahvelarvutites, tegu on kõige kiiremini kasvava teeninduskanaliga. SEB on viimastel aastatel oluliselt panustanud digilahenduste innovatsiooni. Kevadest saavad meie kliendid panganõu küsida videosilla ja pangakonto avada videokõne vahendusel, lisaks oleme uuendanud panga mobiiliäppi ja täiustanud veebikeskkonda. Täiendame jätkuvalt nii neid kui ka uusi arendusi. Maailmatasemel teenuse pakkumiseks tuleb arvestada klientide muutuvate vajaduste ja soovidega ning ainult kliendikeskne lähenemine tagab sobivaimate lahenduste turule toomise,“ kommenteeris SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen.
Global Finance valis parimaid digitaalseid lahendusi pakkuvaid pankasid juba 18. aastat järjest. Oluliseks peeti digitaalse teenuse kvaliteeti, pakutavate teenuste ulatust ja seda, kui aktiivselt kliendid neid kasutavad, klientide digitaalsest teenindamisest saadud otsest kasu, digitaalseid lahendusi kasutavate klientide arvu kasvu, ning seda, milline on interneti- ja mobiilipanga kujundus ning funktsionaalsus.
Global Finance nimetab parimad pangad Euroopas, Põhja- ja Ladina-Ameerikas, Aasias, Aafrikas, Lähis-Idas ja Vaikse ookeani piirkonnas.
Oktoobris Londonis toimuval auhinnatseremoonial kuulutatakse välja regioonide ning globaalsed üldvõitjad.
Kristi Jänes, kommunikatsiooni projektijuht, SEB