Kokku on selle aasta kolme esimese kvartaliga eestlaste kaardiostud nii välismaiste kui ka kohalike e-kaupmeeste juures kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ligi 30 protsenti, teatas SEB.
"Oleme mitme aasta jooksul täheldanud online-ostude mahtude suurenemist. Sama trend on ka mujal maailmas. Huvitav fakt on ehk aga see, et selle aasta kolme esimese kvartali põhjal näeme, et e-kaubanduse kasvunumbrite osas sammub Eesti umbes 15 protsenti maailma keskmisest kiiremini. Hea uudis on ka see, et Eesti e-kaupmehed on selles valdkonnas aina nähtavamad," ütles SEB erasegmendijuht Triin Raudsepp.
E-ostlemise mahu kasv ei toimu tehingusummade, vaid tehingukordade arvelt. Kui 2017. aasta kolme esimese kvartali andmetel oli keskmine tehingu summa 43,50 eurot, siis 2018. aasta samal perioodil on keskmise tehingu väärtus kahanenud 39,70 eurole.