RMIT-i infoturbejuhi Klaid Mägi sõnul tuvastati ja kõrvaldati vea põhjus 2. juulil. „Infosüsteemi logidest tuvastasime, et sellised päringuid tehti üksikuid ja nende päringute teostajad on välja selgitatud,″ märkis Mägi.
„Antud üksikjuhtumi puhul saab pidada positiivseks asjaolu, et kasutajad veast teada andsid, mistõttu saime selle kohe likvideerida. E-maksuameti/e-tolli turvalisusega seotud leidudest palume edaspidigi kohe informeerida MTA-d,″ märkis Mägi.
RMIT panustab infoturbesse iga-aastaselt märkimisväärses ulatuses alates töötajate järjepidevast koolitamisest lõpetades infotehnoloogiliste erimeetmete rakendamisega. Infoturbeküsimustes tehakse tihedat koostööd andmekaitseinspektsiooni, teiste riigi IT-asutuste ja riigi infosüsteemi ametiga ning konsulteeritakse infoturbe ekspertidega erasektorist.