Kaubandus valmistub e-kaubanduse plahvatuseks
"Automatiseerimine on trend, Eesti klient on selle muudatuse võtnud hästi vastu," ütles Padumäe pressiteate vahendusel Rimi korraldatud majanduskonverentsil. "Vastukaja on olnud, et parim teenindaja olen ma ise, kuigi kassapidaja on tegelikult 2-3 korda kiirem. Palju räägitakse sellest, et füüsilised ja virtuaalsed poed on ühendatud. Siiski ei ole tänased e-lahendused andnud kliendile seda mugavusevõitu, mida klient vajab."
"Me kindlasti näeme e-kaubanduse plahvatust, küsimus on, kui kiiresti ja mis kujul. Klient eeldab, et e-kaupluse hind on sama, mis on füüsilises poes. Ei pea olema kõva matemaatik, et aru saada, et 1-2 protsenti jaekaubanduse käibest moodustav e-kaubandus ei ole täna suur ega kasumlik äri. Rimil ei ole veel e-poodi, sest kui me tuleme turule e-kaubanduses, siis me tahame, et klient saab seda mugavust, mida ta e-kaubanduselt ootab. Rimis me töötame e-kaubanduse projekti kallal."
"Makromõjureid arvestades näen tulevikku positiivsetes värvides, kuid see ei tähenda seda, et seal ei paista puudusi. Tarbijate kindlustunne on tõusnud, see on positiivsem kui lätlastel ja leedukatel. Mahud on olnud küll languses, aga oleme suutnud käibeid kasvatada, ka mahtude taastumine on terendamas. Palgasurve ja tööjõupuuduse valguses otsitakse efektiivsust," märkis Padumäe.
Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanik on ICA Gruppen AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 263 kauplust. Rimi Eesti ettevõttes töötab ligi 2700 inimest.