Skeleton sõlmis suuremahulise leppe Londoni bussitootjaga
Skeletoni teatel hakatakse Wrightbusile pakkuma lahendust, mis võimaldab pidurdusenergiat taaskasutada ja saavutada seeläbi üle 30 protsendise süsihappegaasi emissiooni säästu võrreldes Euro VI diiselmootoriga raskeveokite ja busside saastenormiga.
Superkondensaatoreid hakatakse tarnima nii kahekorruselistele kui ka tavalistele hübriidbussidele. Seejuures tõi Skeleton pressiteates ka välja, et võrreldes liitiumioonakudega on superkondesaatorite eeliseks pikem eluiga - 4 kuni 5 aastat võrreldes 12 kuni 15 aastaga.
"Skeleton Technologies'i superkondensaatorid pakuvad tohutut kütuse säästu ja vähendavad pika eluea tõttu ka hoolduskulusid. Samuti teeb nende "Plug & Play" lahendus sõidukid turvalisemaks ja vastupidavamaks," ütles Wrights Groupi esimees ja tegevjuht Mark Nodder pressiteate vahendusel.
Eesti ettevõtte tegevjuht Taavi Madiberk märkis, et ehkki superkondensaatoreid on ka varem bussides kasutatud, siis Skeletoni tehnoloogia eeliseks on selle suurem energiatõhusus. "Meil on hea meel olla koos Wrightbusiga osa linnade süsihappegaasi saaste vähendamise initsiatiivist," lisas Madiberk.
Skeleton Technologies on grafeenil põhinevate superkondensaatorite ja energiasalvestussüsteemide tootja ja arendaja, mille klientideks on autotööstuse ettevõtted, tööstuslike seadmete tootjad, logistikafirmad ja kosmosetööstuse peatöötvõtjad. Ettevõtte hinnangul on Skeletoni superkondensaatoritel kaks korda suurem energiatihedus ja neli korda suurem võimsustihedus võrreldes teiste tootjate pakututega.
Skeleton Technologies omanikeringi kuuluvad läbi erinevate firmade Margus Linnamäe, Aivar Linnamäe, Oliver Ahlberg ja Taavi Madiberk. STG osalust hoidvale UP Investile kuulub ka uudisteagentuur BNS.