Juunikuust algas meie tavapärane suvine kõrghooaeg, sel aastal pole hooaja alguses ka möödunud kahe aasta sarnaseid reisipiirangute takistusi, soov reisida on viimaste aastatega vaid kasvanud ja kõik märgid näitavad, et suvi tuleb reisimise poolest tihe,
kommenteeris täiendava Tallink Grupi personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur.
Reisijate arvu ja suvise reisituhina kasv tähendab ettevõttele ka märkimisväärselt suurenenud vajadust professionaalsete, kogenud ja teotahteliste töötajate järgi. Kampaania keskendub sel korral konkreetselt varasema restoranikogemusega klienditeenindajate ja kogemustega kokkade värbamisele.
Kampaania raames korraldab Tallink Tallinna–Stockholmi liini reisilaeval Baltic Queen avatud uste päeva, kus võimalik tutvuda laeva köökide ja restoranide telgitagustega ja saada ette parem pilt pakutavatest töökohtadest.