Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti andmetel kasvas Eestis vahendatavate masinloetavate ehk e-arvete hulk esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga kahekordseks. Eesti Posti enda vahendatud e-arvete kasv oli perioodil 35 protsenti. Omniva infoäri valdkonna juhi Sander Aasna sõnul näitavad kõik trendid, kuidas üha enam nähakse e-arvelduses ja finantsprotsesside automatiseerimises väärtust. "Eelmisel aastal kasvas e-arvete osakaal kõikidest arvetest terve aasta jooksul vaid ühe protsendi, kõigest 2017. aasta esimese kvartali jooksul on kasv juba 10 protsenti," märkis Aasna pressiteates.
Tänavu on e-arvete osakaal kõigist arvetest märkimisväärselt kasvanud. "2017. aasta esimeses kvartalis töötles Omniva 35 protsenti rohkem ettevõtete ja asutuste vahelisi arveid kui eelmisel aastal sama ajaga. Vähem kui nelja kuuga on meiega liitunud rohkem kui 180 uut klienti," sõnas Aasna. "Kuna alates detsembrist oleme näinud püsivat kasvutrendi, siis moodustavad tänaseks e-arved B2B ja B2G sektoris juba 26 protsenti kõikidest arvetest."
E-arve on erinevalt PDF või paberarvest algusest lõpuni masinloetav fail, mis liigub ühest süsteemist teise andmevahetusliidese kaudu ilma manuaalse sisestustegevuseta. Omniva arvekeskus on Baltikumi üks suurimatest e-arve operaatoritest. 2016. aastal vahendas Omniva 14 miljonit arvet ning teenindas sellega 2500 klienti Baltikumis ja Skandinaavias.