Intervjuud viiakse läbi 15 erineva sihtgrupiga, kus on esindatud nii väikeettevõtjad, raamatupidajad, kui ka suurettevõtte juhid. Siiani läbi viidud intervjuude käigus on avaldatud näiteks soovi näha erinevaid koondvaateid, nii seotud ettevõtete kui deklaratsioonide kohta.
Loodav tehnoloogiline visioon hõlmab seniste teenuste integreerimise vajadust ja ulatust, üldiste funktsioonide (andmete esitamine, maksude tasumine, isikute autentimine, volituste haldamine, suhtlus maksumaksjaga) kasutamisloogikat ning erinevate kliendigruppide funktsionaalsuseid. Eesmärk on teenuste lihtsustamise, kaasajastamise käigus meiega suhtlemisvajadust vähendada selliselt, et tegevused oleksid automatiseeritud ja e-MTA töötaks n-ö taustal.
Samuti ei ole e-MTA tulevikus enam koht, mis vaid andmeid endasse tõmbab, vaid pakub olulist teavet nt ettevõtjatele oma äriliste otsuste tegemisel. Uus e-MTA teeb maksude maksmise ja kokkukogumise lihtsaks, jälgitavaks, kontaktivabaks ja ühest kohast kättesaadavaks.
Mitmed uuendused valmivad jooksvalt, näiteks said kasutajad juba testida kevadel valmivat uut rakendust, mis muudab internetist ostetud kauba deklareerimise, samuti valmis suvel esmane prototüüp, mille abil saab käibemaksukohustuslasena registreerimise ja kustutamise avaldusi esitada elektroonselt e-maksuametis/e-tollis.