MTA avas uuendatud arvestuse e-teenuse
Maksu- ja tolliameti teenuste osakonna juhataja Triin Raaperi sõnul on kõige silmatorkavamaks lihtsustuseks üleminek uuele kujundusele. "Uus kujundus lähtub põhimõttest, et vastava e-teenusega seotud toimingud oleksid kasutaja jaoks loogilises järjekorras ning võimalikult palju infot saaks ühest kohast kätte," ütles Raaper pressiteate vahendusel.
"Uue kujundusega harjumine võib esialgu aega võtta, aga kokkuvõttes muutuvad tegevused e-MTA-s sujuvamaks. Et see paremini õnnestuks, oleme lahenduse kasutusele võtmisel arvestanud erinevate kasutajakogemustega," märkis Raaper.
Võrreldes varasemaga saab uuendatud e-teenusest arvestust puudutavad tegevused kätte ühest menüüst ning kõikide nõuete ja kohustuste ülevaate leiab ühest kohast. Ühtlasi saab nõudeid mugavalt otsida ning makstavat summat on võimalik ise komplekteerida. Lisandus ka krediitkaardiga maksmise võimalus.
Arvestuse teenuse loomine on üks etapp kogu e-MTA uuendamisest. Kevadeks 2019. aastal uueneb täielikult iseteenindusportaali ülesehitus ja kaasajastatakse e-teenuste kasutusmugavus.
Arvestuse e-teenus arendati rahandusministeeriumi infotehnoloogiakeskuse ning tarkvaraettevõtete OÜ Icefire ja Nortal AS-i poolt, kasutades selleks nii riigieelarvelisi kui ka struktuurifondide rahalisi vahendeid.