MTA teenuste osakonna juhataja Triin Raaperi sõnul on katkestus tingitud e-maksuameti/e-tolli tehnilistest ümberkorraldustest ja sellisel kujul paraku vältimatu. „Infosüsteemide kasutamise piirang tekitab paljudele meie klientidele nende päevade jooksul kindlasti teatavat ebamugavust, kuid selle tulemusel saame pakutavad e-teenused muuta uuenduslikuks, töökindlamaks ning automatiseeritumaks. Praeguses etapis loome paremaid lahendusi kasutajate, isikute, pääsuõiguste ja autentimise haldamiseks,“ märkis Raaper.
„Üldine soovitus kõikidele kasutajatele on planeerida kõik MTA infosüsteemide ja andmebaasidega seotud toimingud enne või peale katkestust. Kui MTA-ga seotud X-tee teenused on tõenäoliselt kasutatavad juba 6. maist ehk töönädala algusest, siis e-maksuameti/e-tolli taasavamiseni võib eeldatavalt minna kuni 8. maini,“ lisas Raaper.
Tollitoimingute ja muude vältimatute teenuste jaoks on ette nähtud asendustoimingud paberkandjatel, mille kohta leiab täpsemat informatsiooni MTA kodulehel: https://www.emta.ee/et/e-maksuametie-tolli-info-ja-uudised#3-8-mai
Lisainfo korral Maksu- ja tolliamet pöörduda kliendiinfo telefonile:
- Ärikliendi infotelefon – 880 0812
- Erakliendi infotelefon – 880 0811
- Tolliinfo – 880 0814