"Leidsime, et vaidlustamisel pole mõtet, võimalik, et katsume regulatsioone täpsustades asja muuta," ütles mitme tariifi lubamisele kohtus vastu vaielnud linna transpordiameti jurist Tiit Eenmaa BNS-ile. Ta lisas, et linn soovib jätkuvalt korda, kus taksos saaks kliendile anda soodustust mingi protsendiga lõpphinnast, mitte põhihinnast madalama tariifiga sõites.
Halduskohtus linna võitnud füüsilisest isikust ettevõtjana taksoteenust osutav Lembit Poolaku sõnul annab otsus kergendust eelkõige nendele vedajatele, kelle taksomeetri tehnilised võimalused on piiratud, samuti väikebussiga taksoteenuse osutajatele.Tema sõnul saavad näiteks väikebussiga taksoteenuse osutajad nüüd lisada taksomeetrisse tariife, näiteks ühe kuni nelja sõitja, ühe kuni kuue või rohkemate sõitjate teenindamiseks. "Kõige suuremad taksod on Eestis 12-kohalised," selgitas Poolak. "Pole ju normaalne, et 12 inimest teenindatakse sama tariifiga kui ühte inimest ja vastupidi, et üks inimene peab maksma samapalju kui 12 inimest."
Tiit Eenmaa sõnul on ühistranspordiseaduses praegu see küsimus jäänud reguleerimata. "Mis puudutab taksosid, siis pole isegi otse öeldud, et soodustust võib anda. On selge, et võib anda, aga et kuidas, kas protsendi või soodustariifiga, see on jäänud reguleerimata ja eks me nüüd seadusandjaga katsume koos vaadata, mida ja kuidas edasi teha," rääkis Eenmaa. Tema sõnul tuleks norme täpsustama asudes alustada majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist.
Eenmaa on protsendipõhise soodustuse andmise vajalikkust põhjendanud selguse vajadusega. "Kas teie oleksite nõus istuma taksosse, mille taksomeetris on näiteks kümme tariifi, teadmata, millisega teid teenindatakse," põhjendas Eenma mitme tariifi lubamisele vastu vaidlemist. "Leidsime vastava määruse vastuvõtmisel 2012. aastal, et mitme tariifi keelamine tuleks klientidele ja linna külalisetele kasuks."