"See protsess on ikka veel pooleli. Siin on see probleem, et ühistranspordi piletisüsteemist laekunud info on kõik ilusasti käes ja põhimõtteliselt saaks praegu anda hinnangu ka olemasolevale liinivõrgule, aga üks nüanss on puudu," ütles Tallinna transpordiameti juht Andres Harjo BNS-ile.
"Puudu on see, et kui me tahame uut liinivõrku või teha ettepanekuid liinivõrgu muudatusteks, siis me peaksime arvestama ka suurema osa inimeste liikumisega ehk ka nendega, kes täna autoga sõidavad," selgitas Harjo.
"Just mõni aeg tagasi maksu- ja tolliametis, neil on põhimõtteliselt töö ja elukohtade vahelised seoses olemas. Kui me need saaksime juurde, siis saaksime tunduvalt täiuslikuma töö," märkis ta.
"See asi nüüd takerdus selle taha, et Maksu- ja Tolliamet viitas andmekaitseinspektsioonile, et peaksime ka neid asjaga kursis hoidma. Möödunud nädalal, mil oli andmekaitseinspektsiooni minek kokku lepitud, selgus, et sealne inimene jäi haigeks ning kohtumine jäi ära," märkis Harjo ja lisas, et loodetavasti toimub kohtumine peagi.
"See on kindlasti septembri teema, aga kuidas me nüüd pärast seda maksu- ja tolliametiga kokku saame, et me ka need töökoha ja elukoha vahelised seosed kätte saaksime, et keegi ei tunneks isiklikku riivet, kõik on hirmus hellad, et neid jälitatakse. Siis saaksime selle tööga edasi ja lõpuni minna," märkis ta.
Harjo märkis, et tema sooviks oleks enne käesoleva aasta lõppu tulemusi näha.
Tallinna linn tellis mullu maikuus Tallinna Tehnikaülikoolilt teadus- ja arendustöö "Tallinna ühistranspordisüsteemi arendamine, liinivõrgu optimeerimine". Pärast eelnimetatud töö läbiviimist kavandatakse muudatused Tallinna ühistranspordisüsteemis sealhulgas ka öise liikluse osas.