Tööinspektsiooni töösuhete osakonna juhataja Meeli Miidla-Vanatalu sõnul leiavad kõik Tööinspektsiooni poolt pakutavad nõustamise liigid kasutust, kuna inimeste ootused ja soovid on erinevad. „Inimesed, kes soovivad kiiret suhtlust eelistavad helistamist infotelefonile, samas kellel ei ole selleks aega ega võimalust kirjutavad See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Vastuvõtule tulemist eelistavad eelkõige need, kes soovivad oma töölepingut või muid dokumente nõustamise käigus näidata ja juristiga inimlikult silmast silma suhelda.“
2013. aasta esimesest märtsist alates pikendas Tööinspektsiooni infotelefoni lahtioleku aega ühe tunni võrra, ning nüüd on võimalik infotelefoni kaudu nõu saada alates kella üheksast hommikul kuni kella kolmeni päeval.
Kõige rohkem on kasvanud e-posti teel saabunud kirjade hulk. Kui 2011. aastal saabus See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. kaudu 2040 kirja ja 2012. aastal 3182 kirja, siis 2013. aastaks oli kirjade arv kasvanud 4325-ni.
Miidla-Vanatalu sõnul on populaarsemad küsimused jäänud aastate lõikes üldjoontes samaks. „Kõige enam uuritakse töölepingu üleütlemise, puhkuse, töötasu ja tööaja kohta.“
Tööinspektsiooni infotelefon (640 6000) töötab igal tööpäeval kell 9:00-15:00. 9.00-15.E-kirju on võimalik saata See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. ning vastuvõtud toimuvad linnades üle Eesti ja nende kohta saab infot Tööinspektsiooni kodulehelt www.ti.ee.