E-poest tellides soovitame Sul eriti tähele panna kauba kohale jõudmise aega, millal kaupleja lubab kauba tarbijale kätte toimetada. Nii võid kindel olla, et tellitud kingitused jõuavad õigeks ajaks kohale ning saad pühad veeta muretult. Lisaks kauba kättetoimetamise ajale soovitame ostes alati tähele panna kaupleja isikut, kontaktandmeid ja lepingutingimusi.
Väga oluline on, et kaupleja annaks Sulle õiget infot, millal Sa tellitud kauba kätte saab. Kauba Sinuni jõudmise aja kohta õige info andmine on eriti oluline, kui vajad kaupa kindlaks ajaks.
Kohustus anda tarbijatele infot kauba kättesaamise aja kohta selgelt ja arusaadavalt on kauplejatele pandud seadusega. Kauba kättetoimetamise aja kohta valeteabe esitamine on eksitav kauplemisvõte ja keelatud.
Kauba kohale jõudmise aja hulka kuulub ka aeg, millal kaup on postiteenust osutava ettevõtte käes. Kaupleja peab Sulle kauba kättetoimetamise aega lubades arvestama ka logistikapartneritest tulenevate põhjuste ja võimalike viivitustega.
Tasub arvestada, et pühade ajal suureneb oluliselt saadetavate pakkide hulk, mis tõstab kullerteenuste ja pakiautomaatide koormust. Nii võib paki Sinuni toimetamise aeg pikeneda, kuna kauba transporti pakkuval ettevõttel kulub pakkide töötlemiseks ja kohaletoimetamiseks rohkem aega.
Soovitame Sul enne kauba tellimist võtta kauplejaga ühendust ja küsida, kas e-poes avaldatud kauba kohale jõudmise aeg on õige. Nii on Sul võimalik ebameeldivaid üllatusi vältida ja juba ette teada, kas kauba kohale jõudmise aeg vastab tegelikkusele või tuleks arvestada pikema ajaga.
Pea meeles!
- Pane tähele kauba kohale jõudmise aega, millal kaupleja lubab kauba Sulle kätte toimetada.
- Võta arvesse, et postifirmad on pühade ajal ülekoormatud ja neil võib paki kohale toimetamiseks kuluda tavapärasest rohkem aega.
- Võta enne kauba tellimist kauplejaga ühendust ja küsi, millal on Sul võimalik kaup kätte saada.