MTA teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmanni sõnul võimaldab büroode sulgemine üheks päevaks kõigil piirkonna teenindajatel korraga koolitusest osa võtta. "Kuu viimane reede on valitud täiendkoolituseks aga seetõttu, et statistika näitab siis väiksemat külastuste arvu. Kuu lõpus ei ole reeglina olulisi maksutähtaegu ning teenindusvajadus on väiksem,“ rääkis Reitmann. „Teenindajate teadmiste täiendamise kava oleme tutvustanud ka ettevõtlusorganisatsioonidele, kes on koolituse eesmärke toetanud.“
Täiendkoolituse läbiviimise päeval on kättesaadavad kõik teised teeninduskeskkonnad – infotelefonid ning e-maksuameti/e-tolli iseteeninduskeskkond. Kui peaks tekkima kiireloomulisi küsimusi, mida on vaja kindlasti teenindusbüroos lahendada, siis tuleks sellest infotelefonil 1811 teada anda ning teenus tagatakse kliendi kodukoha büroos.
Reitmanni sõnul on teenindajate koolitusvajaduse aluseks tagasiside maksumaksjatelt. „Selle aasta I kvartali letiteeninduse rahuloluküsitluse tulemused näitavad, et kliendid on üldjuhul meie teenindusega rahul. Siiski on kitsaskohti, mis vajavad 14 protsendi vastanute hinnangul parandamist. Näiteks ootavad kliendid kompetentsemat teenindust ja nõustamist maksuseaduste praktilisel rakendamisel,“ selgitas Reitmann.
Esimest korda on teenindusbürood suletud 29. mail. Kui muudatus võetakse klientide poolt mõistvalt vastu, siis lähematel kuudel on teenindusbürood seoses koolitustega suletud ka 26. juunil ja 31. juulil. Töökorralduse muudatus ei puuduta piiril asuvate tollipunktide tööd.