03.10.2014 Reede

Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise sisuteenusega

Tarbijakaitseameti poole on viimasel ajal pöördunud mitmed tarbijad seoses veebilehega, millele sattudes võib inimesele jääda mulje justkui osaleks ta pelgalt küsimustele vastates uue iPhone 6 loosimises. Tegelikult liitub ta tasulise sisuteenusega.

Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise sisuteenusega
Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise sisuteenusega Foto: PM

Loosimises osalemiseks peab inimene peale küsimustele vastamist sisestama oma telefoninumbri. Seejärel tuleb lehele sisestada sõnumi teel saabunud kinnituskood, mida tehes aktiveerib inimene aga automaatselt perioodilise sisuteenuse maksumusega 3,20 eurot nädalas.

Telefoninumbri sisestamise nõue ja viide võimalikule reaalsele võidule peaks inimeses tekitama küsimuse, kas nimetatud teenus on ikka tasuta. Kui tarbija on teenusega juba liitunud, kuid ei soovi edaspidi seda kasutada, siis tuleb selleks saata sõnum veebilehel märgitud numbrile.

Ameti andmetel on teenuse osutajaks Hong Kongis registreeritud ettevõte. Leheküljel on esitatud eesti keeles teenuse tingimused ja teenuse hind, samuti kaupleja andmed. Seega on ettevõte seadusest tulenevad nõuded täitnud.

Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et enne oma andmete sisestamist mõnele kodulehele tuleb kindlasti tutvuda teenuse sisu ja tingimustega, et vältida hilisemaid probleeme.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255