„Juhime oma jõulukampaanias inimeste tähelepanu sellele, et internet suudab meile pakkuda tänapäeval pea lõputuid võimalusi, olgu selleks siis üksteisega suhtlemine, töötamine, õppimine, mängimine, ostlemine või meele lahutamine. Samas peame kõige selle toreda kõrval üha rohkem arvestama ka internetis varitsevate ohtudega,“ rääkis Telia brändijuht Helena Hiis.
„Kuna Telia võimaldab olla Eesti inimestel pidevas ühenduses ja julgustab tegutsema internetimaailmas, peame võtma ka vastutuse pakkuda digimaailmaga seotud vahendeid, seadmeid ja teenuseid turvaliselt," lisas Hiis.
Tema sõnul ongi Telia roll tõsta inimeste teadlikkust kübermaailmas valitsevatest ohtudest ning harida neid samu olukordi ennetama.
Telia turbevaldkonna juhi Aigar Käisi kinnitusel on paraku just pühadeperiood selline aeg, mil üldine kuritegevus kasvab – seda nii füüsilises kui digitaalses maailmas ning eriti just majanduslikult keerulisel ajal.
Pühade eel sooritavad paljud inimesed jõuluoste veebist ning petturid ja küberkurjategijad teavad väga hästi, kuidas olla ulmeliste pakkumistega õigel ajal õiges kohas,
märkis Käis.
See on ka põhjus, miks Telia inimestele südamele paneb, kui oluline on läbi mõelda ja jälgida oma internetiharjumusi.
„Üldiselt kehtib reegel, et kõik, mis tundub liiga hea, et olla tõsi, ongi üldjuhul pettus. Mida aeg edasi, seda nutikamaks ja täpsemaks muutuvad erinevad küberrünnakud ja petuskeemid. See tähendab, et peame olema ka digitaalses maailmas ohtude osas üha valvsamad ja teadlikumad. Telias on meil küll üsna hea ülevaade erinevatest internetipettuste skeemidest ja trendidest ning püüame ennetada ja takistada nende jõudmist klientideni, aga paraku ei suuda me ennetada kõike. Seetõttu ongi hästi oluline, et inimeste ja ettevõtete internetikäitumine oleks hästi läbimõeldud ja piisavalt ettevaatlik,“ ütles Käis.See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.">